۳۰% تخفیف سال نو  _  کد تخفیف: راهنمای استفاده
مکس افکت نرم افزار دانلود نرم افزار داوینچی ریزالو

دانلود نرم افزار داوینچی ریزالو

03 شهریور 1400 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
دانلود نرم افزار کاربردی داوینچی ریزالو نسخه جدید


مقدمه و توضیحات نرم افزار داوینچی ریزالو

نرم افزار DaVinci Resolve یک برنامه تصحیح رنگ و ویرایش فیلم های ویدیوی بسیار کاربردی برای macOS ، Windows و Linux است که در سال 2009 میلادی توسط شرکت  Blackmagic Design توسعه یافته است. با این نرم افزار به صورت جزئی و دقیق می توانید رنگ های یک فیلم تنظیم کنید که ابزار زیادی در اختیار شما می گذارد و در کنار یک نرم افزار قوی برای تدوین ویدیو است که همانند نرم افزار ادوبی پریمیر و فاینال کات پرو ، می توان به یک نرم افزار عالی برای استفاده اشاره کرد.


پیش نمایش نرم افزار و کار با آن


چرا داوینچی ریزالو ؟

DaVinci Resolve تنها نرم افزار در جهان است که ترکیبی از ویرایش حرفه ای رزلوشن های 8K ، تصحیح رنگ ، جلوه های بصری و تولید پست صوتی را در یک ابزار نرم افزاری ارائه می دهد! شما می توانید فوراً بین یک صفحه کاربری ویرایش ، رنگ ، جلوه ها و صدا با یک کلیک جابجا شوید. DaVinci Resolve Studio نیز تنها راهکاری است که برای نرم افزاری است که برای چند کاربر طراحی شده است ، بنابراین ویراستاران ، دستیاران ، نقاشی ها ، هنرمندان VFX و طراحان صدا می توانند همه در یک پروژه همزمان کار کنند!



آنچه در نسخه اصلی DaVinci Resolve Studio قرار دارد

نسخه استودیو این نرم افزار می توان به مجموعه عظیمی از افزونه های ضروری ResolveFX و FairlightFX را همراه با پشتیبانی از پروژه های 4K ، 8K و وضوح بالاتر با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه اشاره کرد. در این نسخه امکاناتی از قبیل تشخیص چهره ، تعادل رنگ اتوماتیک و تطبیق خودکار رنگ را فراهم می کند. DaVinci Resolve Studio همچنین کاهش پیشرفته نویز ، جلوه های تیرگی و غبار ، درجه بندی HDR ، پشتیبانی 10bit H.264 ، صدا صوتی همه جانبه ، پشتیبانی سه بعدی استریوسکوپی ، و موارد دیگر را اضافه می کند!


جابجایی پروژه های کاری با نرم افزارهای دیگر

برای جابجایی پروژه ها بین DaVinci Resolve ، Final Cut Pro ، Avid Media Composer و Premiere Pro می توانید از XML ، EDL یا AAF استفاده کنید. ادغام عمیق با Fusion Studio  ، ارسال عکس برای کار VFX را آسان می کند ، برای صدا ، پروژه ها به راحتی می توانند بین DaVinci Resolve و ProTools جابجا شوند.


موارد جدید در نسخه 18.5 به بعد داوینچی :

در DaVinci Resolve 18.5 یک به‌روزرسانی عظیم با ابزارهای هوش مصنوعی جدید و بیش از 150 ویژگی جدید می باشد که شامل افزودنی‌های عمده به مجموعه ابزار ویرایش صفحه کات، Resolve FX جدید، ابزارهای پیشرفته Fusion از جمله پشتیبانی USD و اتوماسیون جدید قدرتمند میکس صوتی Fairlight است.


پیش نمایش فیلم های مشهوری که برای ادیت و ... آن ها از داوینچی ریزالو استفاده شده است


همچنین در وبسایت مکس افکت می توانید فایل های متنوع و عالی برای این نرم افزار را مشاهده و بررسی کنید، برای دریافت به صفحه پروژه آماده داوینچی ریزالو مراجعه کنید.


اگر به یادگیری این نرم افزار علاقمند هستید لینک آموزشی زیر را مشاهده نمائید :
آموزش جامع ویرایش ویدیو در داوینچی ریزالو 16
پسورد فایل :
کپی
پسورد برخی از فایلها آدرس قدیمی سایت ( hosseinvfx.ir ) است.
راهنما :

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4از 5 امتیاز
( 4 نفر امتیاز داده‌اند )
دسته بندی : نرم افزار
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir