مکس افکت ابزار فتوشاپ 859 تصویر پوششی فتوشاپ ویژه عکاسان منظره

859 تصویر پوششی فتوشاپ ویژه عکاسان منظره

07 مهر 1401 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید


دانلود افکت پوششی مناظر Overlay effects for landscape photography

در این پکیج 859 تصاویر پوششی با کیفیت بالا قرار دارد که در 22 دسته بندی با افکت های گوناگون تعبیه شده است و در کمترین زمان ممکن می توانید عکاسی مناظر خود را به سطح حرفه ای تری تغییر دهید. با توجه به دارا بودن افکت های مختلف، هر موقعیتی را که به عنوان یک عکاس منظره با آن روبرو خواهید شد را پوشش می دهد. بنابراین، چه بخواهید تغییرات ظریفی ایجاد کنید یا خلاقیت خود را برای تصویر دلخواه به کار گیرید، این محصول شما را پوشش می دهد.


این باندل تصاویر آماده، برای عکاسانی با تمام سطوح مهارت ویرایش عکس مناسب است. به آسانی تنها با چند کلیک عمق، بافت و نور زیبا را به تصاویر خود اضافه کنید. این پکیج با اکثر برنامه‌های ویرایش عکس فعلی، از جمله Adobe Photoshop، Photoshop Elements، Affinity Photo، Luminar 4 و NEO، Gimp، ON1 Photo RAW، Paint-Shop Pro، ACDSee و غیره سازگار است.


افکت پوششی جذاب عکس منظره برای نرم افزار فتوشاپ


چه یک عکاس حرفه‌ای باشید، چه یک تازه‌کار که برای فید اینستاگرام خود عکس می‌گیرد یا هر چیز دیگری مد نظر داشته باشید، این تصاویر پوششی منظره برای شما کاربردی خواهد بود.


پیش نمایش کلی مجموعه و اجرای برخی از آن ها در نرم افزار فتوشاپ


 " معرفی و توضیحات مختصر 22 مجموعه "


1.پوشش های خورشیدی

این مجموعه شامل 40 پوشش کاربردی با سبک های Sunburst، Sunlight و Sunshine است تا به تصویر شما درخشش و بافت چشمگیر نور خورشید ببخشد.


2.پوشش های ستاره و کهکشان

این مجموعه شامل 45 پوشش ستاره و کهکشان جذاب است تا به تصویر شما آسمان شب دراماتیک بدهد.


3.پوشش های نور نقطه ای

این بسته شامل 60 افکت پوششی نور نقطه ای و فانوس منحصر به فرد است تا به هر تصویر دلخواه شما منبع نوری چشمگیر با بافت، عمق و حرکت اضافه کند.


4.پوشش های برفی

این مجموعه شامل 40 پوشش زیبای برفی برای افزودن بافت برفی اضافی به تصویر شما است. علاوه بر این، این مجموعه شامل چندین نوع مختلف برف است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن برف طبیعی ایجاد کنید!


5.پوشش های سیلوئت

این مجموعه شامل 60 پوشش منحصر به فرد با سبک Silhouette است تا تصویر شما را به یک صحنه قدرتمند تبدیل کند. برای پروژه بعدی خود از حیوانات، افراد، درختان و خطوط درخت استفاده کنید.


6.پوشش های سایه

این مجموعه مد روز از 32 پوشش سایه کاربردی است و یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای ایجاد تأثیر چشمگیر با تصاویر شما است. ترکیبی از سایه های پنجره، گیاه یا برگ در زمان ویرایش تصاویرتان صرفه جویی می کند.


7.پوشش های رنگین کمان

این مجموعه شامل 10 پوشش رنگین کمان زیبا برای بازگرداندن رنگ ها در آسمان و ایجاد تصاویری خارق العاده است.


8.پوشش های باران

ثبت باران با دوربین می تواند مشکل باشد. به همین دلیل می توانید از 44 پوشش زیبای Rain را برای تصاویر مد نظر خود استفاده نمائید.


9.پوشش ماه و سیاره

اضافه کردن یک ماه به تصویر شما می تواند تاثیر آن را دو چندان سازد، اما هر تصویر به افکتی متفاوت نیاز دارد. این مجموعه شامل 30 پوشش چشمگیر ماه و سیاره می باشد و شامل ماه در هفت فاز مختلف و سه رنگ متفاوت است.


10.روکش های رعد و برق

افزودن رعد و برق یک راه فوق العاده آسان برای اضافه کردن درام به هر عکسی است. این مجموعه شامل 50 پوشش رعد و برق با وضوح بالا در سه سبک - آبی سرد، بنفش دراماتیک و سفید تمیز است. به سادگی پرتوهای نور جدید خود را روی تصویر خود قرار دهید و یک تصویر پیچیده و قدرتمند ایجاد کنید.


11.پوشش های جلوه نور

این مجموعه شامل 47 پوشش جلوه نور زیبا است تا به تصویر شما عناصر منحصر به فردی مانند فلر لنز، نشت نور و مه را بدهد. این پوشش‌ها به شما این امکان را می‌دهند که حالت تصویر خود را کاملاً تغییر دهید و تنها با چند کلیک نتیجه چشمگیری ایجاد کنید!


12.پوشش های برگ و گلبرگ

این مجموعه شامل 66 پوشش زیبای برگ و گلبرگ است تا عناصر و عمق بیشتری به تصویر شما ببخشد. این پوشش‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی حال و هوای تصویر خود را تغییر دهید و تنها با چند کلیک صحنه‌ای تماشایی خلق کنید!


13.پوشش های مه و غبار

شما به راحتی می توانید با کشیدن و رها کردن یکی از این 60 پوشش Fog & Mist، عمق و سبک را به هر تصویری اضافه کنید و آن را در حالت نور ملایم یا مود Screen قرار دهید.


14.پوشش های آتش بازی

مجموعه آتش بازی با 30 پوشش آماده به شما کمک می کند عناصر نورانی جشن را به عکس های خود اضافه کنید و به شما امکان می دهد عکسی را با آتش بازی های چند رنگ تماشایی تزئین نمائید.


15.پوشش های گرد و غبار

با این مجموعه به آسانی می توانید یکی از 25 پوشش گرد و غبار را در بالای تصویر خود قرار دهید، Mod پوشش ها را تغییر دهید، و تمام. ذرات گرد و غبار حس vintage زیبایی به تصاویر شما می بخشد و نتایج حرفه ای ایجاد می کند.


16.پوشش های ابری

این مجموعه شامل 41 پوشش زیبای ابر و آسمان است تا به تصویر شما بافت اضافی در آسمان بخشد. این پوشش ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی آسمان خسته کننده را به قسمت اصلی تصویر تبدیل کنید!


17.پوشش های پروانه ای

پروانه ها می توانند زیبایی منحصر به فردی را به عکس ها اضافه کنند. اما استفاده از یک سبک پروانه برای یک تصویر می تواند بسیار ساده باشد! بنابراین برای نتیجه بهتر می توانید از این مجموعه پروانه با 25 پوشش برای اضافه کردن موجودات رنگارنگ در حین ویرایش عکس‌ها و ایجاد تصویری خارق‌العاده استفاده کنید.


18.پوشش های پرنده

این مجموعه کاربردی شامل 22 پوشش پرنده با ظاهر طبیعی است تا عناصر و بافت بیشتری به تصویر شما ببخشد. این پوشش‌ها (عقاب، جغد و مرغ دریایی) می‌توانند پرندگانی را که در اطراف یا در پس‌زمینه دور پرواز می‌کنند تنها با چند کلیک ساده اضافه شوند.


19.پوشش های شفق قطبی

مجموعه ای باشکوه از 15 پوشش افکت شفق قطبی تضمین می کند که عکس های شما جذابیت، هنری و احساسی جدیدی به دست آورده اند. پوشش های شفق قطبی جدید خود را روی تصویر مد نظر قرار داده، Mod آن را تغییر دهید و تنها با چند کلیک یک تصویر منحصر به فرد ایجاد نمائید.


20.پوشش های بالون هوا

مجموعه بالون هوای گرم 22 پوشش و یک راه ساده برای ایجاد صحنه های رمانتیک ارائه می دهد. این پوشش‌های با کیفیت بالا را می‌توانید به آسانی روی تصاویر قرار دهید تا یک بعد زیبا و جدید در یک لحظه ایجاد کنید!


21.پوشش های دودی

پوشش های دود یک راه عالی برای ترکیب انواع دود روی یک تصویر دلخواه است. با استفاده از این مجموعه، به 65 پوشش دودی با وضوح بالا در طیف وسیعی از سبک های منحصر به فرد و جذاب دسترسی خواهید داشت.


22.پوشش های بوکه

افزودن 30 پوشش بوکه در نزدیکی چراغ ها یا منابع نوری به ایجاد واقع گرایی و عمق کمک می کند. اضافه کردن آنها بسیار آسان است. به سادگی بکشید و رها کنید، و در نرم افزار حالت Mod را به "hard ligh" یا "overlay " تغییر دهید.

لینک دانلود ویژه :
برای دانلود فایل لطفا" اشتراک ویژه تهیه فرمائید.
پس از عضویت ویژه امکان دانلود تمامی فایل های سایت برای شما فعال خواهد شد
اطلاعات تکمیلی :

حجم فشرده فایل : 3.90 گیگابایت

فرمت فایل : jpg / png

شامل 22 دسته بندی با کیفیت بالا

سازگار با ویندوز و MacOS

کد محصول : 3533

پسورد فایل :
کپی
پسورد برخی از فایلها آدرس قدیمی سایت ( hosseinvfx.ir ) است.
راهنما :

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
5از 5 امتیاز
( 2 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
دسته بندی : ابزار فتوشاپ
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir