۳۰% تخفیف سال نو  _  کد تخفیف: راهنمای استفاده
مکس افکت وبلاگ چه نکاتی باید قبل از دانلود پروژه های افترافکت بدانیم ؟

چه نکاتی باید قبل از دانلود پروژه های افترافکت بدانیم ؟

05 خرداد 1398 Manager 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
پخش آنلاین





با سلام خدمت کاربران مکس افکت امیدوارم حالتون خوب باشه ، میخوام به شما چند نکته قبل از استفاده از پروژه های افترافکت رو بگم .

 

نکته اول باید بدانید که همه پروژه های افترافکت به جز عده ای کمی از آنها ، دارای آموزش تصویری هستند حالا یا در قالب ویدیو یا PDF  و یا سازنده پروژه مد نظر شما لینکی در فایل پروژه قرار داده و از طریق آن میتوانید آنلاین از وبسایت سازنده نحوه استفاده رو ببینید ، پس نگران این مسعله نباشید


نکته دوم از جایی که پروژه مد نظر خودتان را دانلود می کنید ، در آن سایت برای هر پروژه یک اطلاعاتی درج شده و حتما باید از قبل دانلود یا خرید به این موضوع توجه کنید ، نکاتی از قبیل نسخه افترافکتی که این پروژه میتواند در آن اجرا شود ، رزولوشن پروژه ، پلاگین استفاده شده در ساخت پروژه و ... مطالب دیگر آن .


>>> در ادامه میتوانید پروژه های افترافکت وبسایت ما را از :: اینجا :: مشاهده کنید.


نکته سوم باید بدانید پروژه های افترافکت 2 نوع هستند ، برای اجرا شدن یا نیاز به پلاگین خاصی دارند و یا خیر ، اگر شما پروژه ای دانلود کنید که نیاز به پلاگین خاصی دارد حتما باید پلاگین خاصی که سازنده پروژه مد نظر شما برای ساخت پروژه استفاده کرده رو نصب کنید .


>>> در ادامه شما میتوانید از :: اینجا :: تعدادی از پلاگین های پرکابرد افترافکت را مشاهده کنید.


نکته چهارمباید بدانید ، در هر پروژه ، فایل هایی جهت اجرا شدن قرار داده شده که به آنها فوتیج گفته می شود و برای مثال طبق عکس زیر مشاهده کنید :




و اگر ما یکی از این فایل ها رو جابجا یا پاک کنیم ، و بعد از آن پروژه رو اجرا کنید با همچین چیزی مواجه خواهید شد :




و طبق عکس بالا ببینید که یک فایل جابجا یا پاک شده و به همین خاطر این اتفاق حتما رخ خواهد داد. و باید طبق عکس زیر ، اسم این فایل را جستجو کنید :




بعد از جستجو فایل 2 بار روی آن کلیک کنید ، و در صورت داشتن فایل مورد نظر آن را ایمپورت کنید تا مشکل رفع بشه .


نکته پنجم باید بدانید شاید برای شما پیش بیاد و پروژه ای دانلود کردین و شما هیچ اطلاعاتی از آن ندارید که آیا نیازی به پلاگین خاصی دارد یا خیر ؟ برای این کار شما می توانید پروژه را اجرا کرده و پس از اجرا شدن با پیغامی از افترافکت رو به رو خواهید شد و در این پیغام به شما خواهد گفت برای مثال پلاگین :: Element 3D :: رو باید نصب کنید و دقیقا اسم پلاگین ها را به شکل لیست در پیغام به شما نشان می دهد ، حتی نام فونتی که در پروژه مورد نظر استفاده شده ، البته اگر از قبل بروی سیستم شما نصب نباشه. همچنین باید بدانید که داشتن فونتهای پروژه الزامی نیست و شما با فونت دلخواه خودتان می توانید کار کنید.



در آخر باید بگم که اگر شما با چندین پروژه کار کنید و با دیدن آموزش های تصویری که در فایل دانلود قرار داده شده ، دیگر با مشکل خاصی بر نخواهید خورد


امیدوارم که این نکات برای شما کاربران عزیزم مورد قبول واقع بشه و به راحتی بتوانید از پروژه های افترافکت استفاده کنید.


 :: اگر سوالی بود از :: اینجا :: با ما در تماس باشید یا در قسمت نظرات سوال خود را ارسال کنید ::
به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
3از 5 امتیاز
( 6 نفر امتیاز داده‌اند )
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir