مکس افکت وبلاگ 6 نکته برتر برای ساخت ویدیوهای عروسی

6 نکته برتر برای ساخت ویدیوهای عروسی

31 شهریور 1400 Manager 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مجموعه نکات کلیدی ساخت تیزر عروسی

روش های بسیاری برای ساخت فیلم های عروسی وجود دارد ، همانطور که روش های متعددی برای میزبانی عروسی وجود دارد. در نهایت ، فیلم برجسته عروسی شما باید داستانی متناسب با رویداد را منتقل کند و ما ایده های ابتکاری برای کمک به شما قرار داده ایم. با مکس افکت همراه باشید تا با برخی از الگوهای برجسته عروسی آشنا شوید که می تواند در وقت شما  بسیار صرفه جویی کند.

بخش اول :

3 سبک برتر ویدیویی برای عروسی

آیا به دنبال ایده هایی در مورد نحوه ویرایش فیلم های عروسی خود هستید؟ چند سبک برجسته وجود دارد که توسط سازندگان فیلم های عروسی استفاده می شود و این سبک ها به دلیل عملکرد موثر آنها محبوب هستند. اگر چند سال دیگر این موضوع را دوباره مرور کنیم ، ممکن است سبک های جدیدتری برای ساخت یک ویدیوی عروسی توسط طراحان خلق شده باشد ، اما بیایید نگاهی به نحوه فیلمبرداری عروسی که در حال حاضر انجام می شود بیندازیم.

1. فیلمبرداری مستند برای عروسی

فیلمسازی عروسی با سبک مستند
در این نوع فیلم عروسی ، این رویداد را با نور طبیعی نمایش می دهد و روز را همانطور که اتفاق افتاده است به تصویر می کشد. سبک فیلمسازی مستند معمولاً به صورت دستی است و از مناظر زیبا و نور طبیعی استفاده می کند.

2. فیلمبرداری عروسی که داستانی را روایت می کند

فیلم سازی جشن عروسی با روایت داستان


این نوع فیلمبرداری عروسی در درجه اول روی یک داستان خاص متمرکز است. این ویدیوها معمولاً از ابتدای روز شروع می شوند و تا عصر بدون وقفه ادامه دارد. با این حال ، تصاویر با ارزش احساسی عمیق تر ممکن است در ویرایش اولویت داشته باشند.
در طول روز ، روایت غالباً در اطراف سخنرانی ها توسعه می یابد ، با تأکید قوی بر تطبیق ویدیو با صداهای مهمانان است.

3. فیلمبرداری عروسی به سبک سینماییساخت فیلم عروسی به سبک سینمایی

فیلمبرداری عروسی سینمایی این مناسبت را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. تمرکز تولید از جزئیات روز دور می شود و به سمت تماشای نمایش می رود. این ویدئو باید به درستی تولید و در طول گردهمایی های بزرگ با صدها نفر در محیط های زیبا تهیه و کارگردانی شود. برای ضبط ویدیوهای سینمایی عالی از این رویداد ، تیم ممکن است از تجهیزات درجه یک از جمله لنزهای درجه یک سینمایی ، فیمبرداری آهسته و هوایی استفاده کند.

سپس فیلم با سبک ممتاز و لوکس تدوین می شود که برای مارک های درجه یک فشن مناسب خواهد بود. ظاهر فیلمبرداری عروسی سینمایی همه چیز آن است و کیفیت تمامی تولید باید نشان دهنده آن باشد.

بخش دوم :
نکات ویرایش فیلم های برجسته عروسی


بنابراین وظیفه ویرایش فیلم عروسی به شما محول شده است. چگونه می توانید ضبط یک روز کامل را به چند دقیقه فیلم کاهش دهید؟

1. یک داستان در طول روز بسازید
گاهی اوقات فیلم های عروسی می توانند بی هدف ظاهر شوند و بدون داستان پخش شوند. هر چند لازم نیست باشند. عروسی ها معمولاً از یک قوس داستانی مشابه پیروی می کنند: آماده سازی صبح زود شروع می شود - برای مهمانان ، عروس و داماد و محل برگزاری - بازدیدکنندگان می آیند ، مراسم برگزار می شود ، ناهار سرو می شود ، سخنرانی ها انجام می شود و مهمانی به پایان می رسد. همه چیز از طلوع آفتاب تا غروب اتفاق می افتد ، بنابراین یک جریان طبیعی در داستان وجود دارد.

با این حال ، لازم نیست ویدیوی شما به ترتیب زمانی باشد. یک خط داستانی جذاب دیگر را در نظر بگیرید ، مانند ترکیب عکسهای بدون ترتیب که مطابق با چیزی است که در یکی از گفتگوها گفته شده است. به طور کلی ، فقط تصاویر تصادفی را کنار هم قرار ندهید - ابتدا ، وسط و پایان متمایزی را مشخص کنید.

2. از ترانزیشن ها استفاده کنید

از جلوه های بصری سینمایی برای ایجاد شیوه ای منحصر به فرد جهت حرکت از یک صحنه به صحنه دیگر استفاده کنید. با گذراندن دوربین از پشت به اشیاء ، مانند میز و صندلی یا حتی افراد ، به شما این امکان را می دهد که در صحنه ای دیگر به نظر برسد که ظاهراً یک ترانزیشن یکپارچه است. همچنین از ترانزیشن در لحظات کلیدی یا هنگام قطع و وصل بین سخنرانی ها و آماده سازی استفاده کنید. به حرکت دوربین و نحوه ترانزیشنی که در ویدیوی زیر به کار رفته است توجه کنید. 

نمونه ترانزیشن

3. انواع برش ها را ایجاد کنید
از برش های سخت از صحنه به صحنه در موارد مناسب استفاده کنید ، اما انواع دیگر برش را نیز در نظر داشته باشید. برش های متقاطع ، برش های J و برش های L کمک می کند تا گفتگوی سخنرانی ها به طور یکپارچه به داخل و خارج از b-roll جریان یابد و در نتیجه یک ویرایش کلی روان ایجاد شود.

4- مختصر آن را بیان کنید
توجه مردم به زندگی عروسی خود بسیار طولانی است ، اما نه خیلی طولانی. فیلم را زیر 10 دقیقه نگه دارید ، و اگر بتوانید بین 3 تا 8 دقیقه آن را کوتاه کنید ، مناسب خواهد بود. شما موارد زیادی برای کار خواهید داشت و باید در انتخاب آنچه باید برش دهید بی رحمانه عمل کنید.

5. موسیقی مناسب را انتخاب کنید
در صورت امکان ، قبل از شروع ویرایش ، موسیقی موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را به نقطه کانونی فیلم تبدیل نمائید. این به انگیزه ویرایش ، ریتم و لحن و همچنین گره زدن همه چیز به یکدیگر کمک می کند. اگر به موزیک های بدون کپی رایت نیاز دارید می توانید به صفحه آهنگ بی کلام برای کلیپ مراجعه کنید.

برای ویدیوهای عروسی به سبک مستند ، سعی کنید آهنگهای آهسته مانند آهنگهای عروسی کانتری یا مستقل را امتحان کنید. فیلمهای احساسی تر و داستان محور با تارهای ساز به خوبی کار می کنند و فیلمهای عروسی سینمایی وقتی با موسیقی سینمایی دراماتیک و نشاط آور با طبل قوی همراه می شوند ، باورنکردنی هستند.

6. از درجه بندی رنگ استفاده کنید
درجه بندی رنگ به شما کمک می کند تا لحن خاصی را به فیلم خود منتقل کنید. رنگ های روشن تر ، آبی تر ، کنتراست و اشباع کمتر برای عروسی ها خوب عمل می کند ، اگرچه بستگی به تنظیمات و هدف نهایی فیلم دارد. هنگام فیلمبرداری از شمع ها و دیگر تنظیمات چشمگیر روشنایی عروسی ، سعی کنید از نشت نور برای ایجاد جرقه های لنزهای تئاتری استفاده کنید ، که ارزش زیادی را ایجاد می کند. برای دریافت این موارد به صفحه پریست رنگ مراجعه کنید.


بخش سوم :
6 الگوها و جلوه های ویدئویی برجسته محبوب برای عروسی


1. Wedding Reel

این الگو حلقه عروسی سینمایی با مجموعه ای از تغییرات از پیش ساخته شده همراه است که از المان های گل ، نشت نور و افکت های جرقه برای ترانزیشن یکپارچه بین عکس ها یا ویدیوها استفاده می کند.
مشاهده و دریافت این پروژه


2. Wedding Promo
این الگو شامل همه مواردی است که برای ساختن یک ویدیوی داستان عروسی خیره کننده ، احساسی و منحصر به فرد نیاز دارید. می تواند برای فیلم عروسی ، داستان عاشقانه یا تبریک روز ولنتاین استفاده شود.
مشاهده و دریافت این پروژه

3. Cinematic Love Story

این قالب زیبا Premiere Pro شامل همه مواردی است که برای ایجاد یک فیلم عروسی با ظاهر حرفه ای نیاز دارید. برای ساختن فیلم سینمایی با کیفیت بالا ، فقط کافی است کلیپ ها را با استفاده از انیمیشن متن ، پوشش های رنگی و بسیاری از مکان های رسانه ای جایگزین کلیپ ها کنید.
مشاهده و دریافت این پروژه

4. 10Light Leaks Transitions
اگر در Premiere Pro چیزی منحصر به فرد ایجاد می کنید ، از این مجموعه انتقال نشت نور برای بهبود کیفیت فیلم خود استفاده کنید. هر نشت نور به طور یکپارچه از یک عکس به عکس دیگر منتقل می شود. برای به دست آوردن بیشترین تأثیر ، آنها را با دقت در ویرایش قرار دهید. همانطور که دوربین برای ایجاد بهترین جلوه در اطراف منبع نوری حرکت می کند.
مشاهده و دریافت این پروژه

5. 100Contrast Luts

LUT ها یک ابزار بسیار سریع و موثر برای درجه بندی رنگ فیلم هستند ، به شما این امکان را می دهد که بلافاصله ظاهر خاصی به کلیپ های خام خود اضافه کنید.
مشاهده و دریافت این پروژه

6. Wedding Color Presets
این مجموعه تنظیمات رنگی فیلم فوق العاده برای Premiere Pro می باشد ، شامل پریست های مختلف برای فیلم های روز یا عصر است. به راحتی یک ظاهر حرفه ای به ویرایش بعدی خود اضافه کنید.
مشاهده و دریافت این پروژه


جمع بندی
هنگامی که صحبت از ساخت فیلم برجسته عروسی با کیفیت بالا می شود ، نوع ویدیویی را که می خواهید تهیه کنید و نحوه نمایش موضوع عروسی را در نظر بگیرید. از تکنیک های ویرایش مانند ترانزیشن ، انواع مختلف برش ، درجه بندی ، پریست های مختلف و نشت نور استفاده کنید تا همه چیز را در کنار هم جمع و در نهایت یک داستان را بیان کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.9از 5 امتیاز
( 8 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
دسته بندی : وبلاگ
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir