مکس افکت آموزش آموزش هودینی آموزش هودینی شبیه سازی نمایش مواد غذایی Food Simulation

آموزش هودینی شبیه سازی نمایش مواد غذایی Food Simulation

13 اسفند 1399 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
شبیه سازی مواد غذایی با نرم افزار هودینی

دوره آموزشی هودینی VFX School TableTop Food Simulation Vol 01
این دوره آموزشی دریچه ای بزرگ برای وارد شدن به دنیای جدید فرصت ها در صنعت تبلیغات سه بعدی است. بسیاری از شرکت های مختلف محصولات غذایی مانند بستنی ، غلات ، قهوه ، شیر و شیرینی ها ، ترجیح می دهند برای تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات ویدیویی خود در شبکه های اجتماعی از تکنیک های CGI استفاده کنند. این پروژه های کاری به طور سنتی در نرم افزارهایی مانند RealFlow ، Phoenix FD و Bifrost انجام می شدند. با این حال ، در آخرین به روزرسانی های Houdini ، آن را به گزینه مناسبی برای ایجاد این نوع شبیه سازی تبدیل کرده است. از هودینی معمولاً برای ایجاد شبیه سازی در مقیاس بزرگ مانند اقیانوس ها ، دریاها ، رودخانه ها و مجموعه ای از عناصر دیگر استفاده می شود. با این حال ، در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که با نرم افزار هودینی برای ایجاد سریع و آسان شبیه سازی در مقیاس کوچک استفاده کنید. از طریق Tabletop Food Simulation ، با در نظر گرفتن تمام جزئیات در یک مرحله به مرحله ، 5 پروژه باورنکردنی ایجاد خواهیم کرد تا اینکه رندر نهایی را تولید کنیم. در بخش سایه و رندر ، ما از Solid Angle Arnold استفاده خواهیم کرد ، یکی از موتورهای رندر ارجح و قدرتمند که در صنعت VFX استفاده می شود. پس از انجام شبیه سازی Tabletop Food ، دانش لازم را برای مواجه با پروژه های مشابه با اطمینان خواهید داشت. همچنین می توانید نسخه خود را از هر یک از پروژه ها تهیه کنید تا یک دموی واقعی چشم نواز و با کیفیت ایجاد کنید.

پیش نمایش آنلاین دوره

به صورت کلی این مجموعه آموزشی شامل 5 هفته و در 8 ساعت تولید شده است :

هفته اول :
برای اولین پروژه خود ، یک تنظیم RBD (Rigid Body Dynamics) ایجاد خواهیم کرد که در آن باعث خواهیم شد دانه های قهوه در حال پرواز باشند ، و برخورد های ظریف بین آنها باعث می شود که یک عکس زیبا و چشم نواز ایجاد شود.
این هفته ، شما می آموزید که چگونه یک پروژه را تنظیم کنید ، نمونه هایی ایجاد کنید ، ویژگی ها را تصادفی کنید ، سرعت را اضافه کنید ، برخورد را کنترل کنید ، نور ها و مواد را ایجاد کنید. همچنین ترفندهای پس از تولید را که در زمان شبیه سازی صرفه جویی می کنند ، به شما آموزش داده می شود و با ارائه محصول نهایی پروژه را به پایان می رسد.

شبیه سازی قهوه معلق در هوا

هفته دوم :
در طول هفته دوم دوره ، زغال اخته و شکلات را روی ماست خواهیم انداخت. برای این پروژه ، شبیه سازی انجام نمی شود ، اما با استفاده از گردش کار ، یک تنظیم تغییر شکل بر اساس سرعت ایجاد می شود


هفته سوم :
در این هفته، با شبیه سازی شکلات شیر ، خامه نارگیل و کارامل را روی یک بستنی ریخته می شود. برای رسیدن به این هدف، آموزش می بینید که چگونه از Houdini’s Flip Solver استفاده کنید.

شبیه سازی سه بعدی بستنی با هودینی

هفته چهارم :
در هفته پیش از این دوره ، در حال ساخت یکی از جالب ترین عکس های ممکن در شبیه سازی های غذایی هستیم.
در این آموزش با استفاده از یک جریان شیر و یک توت فرنگی یک برخورد ایجاد خواهیم کرد. با ویژگی ها و برخوردهای مختلف کار می شود تا زمانی که به شکل کامل برسیم. بر روی Viscosity و کشش سطحی تأکید زیادی خواهد شد تا از شکستن مایعات و از بین رفتن شکل آن جلوگیری کنیم. همانند هفته های گذشته ، این کار شامل سایه زنی و رندر همه عناصر است.

شبیه سازی توت فرنگی با نرم افزار هودینی

هفته پنجم :
در هفته آخر دوره ،  برای این صحنه با استفاده از گردش کار جدید Rigid Bodies حدود ده توت فرنگی را راه اندازی می شود و تا رسیدن به شکل و حرکت کامل ، با جزئیات با سطح کشش در Houdini کار خواهد شد. برای پایان دادن ، متریال را ایجاد شده و محصول نهایی خود را به یک صحنه خیره کننده ارائه داده می شود.



لینک دانلود ویژه :
برای دانلود فایل لطفا" اشتراک ویژه تهیه فرمائید.
پس از عضویت ویژه امکان دانلود تمامی فایل های سایت برای شما فعال خواهد شد
اطلاعات تکمیلی :
آموزش هودینی شبیه سازی نمایش مواد غذایی Food Simulation
حجم کل : 8 گیگابایت
محصول شرکت : The Vfx School
سطح : مقدماتی
مدت زمان دوره : 8 ساعت
نرم افزار کارشده : هودینی نسخه 18
تعداد ویدیو : 80 جلسه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : ندارد
سازنده : Agustín Schilling
شامل فایل های تمرین دوره آموزشی
حافظه رم مورد نیاز : 16 گیگابایت یا بالاتر
پسورد فایل :
کپی
پسورد برخی از فایلها آدرس قدیمی سایت ( hosseinvfx.ir ) است.
راهنما :
جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.
به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
0از 5 امتیاز
( 0 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
دسته بندی : آموزش / آموزش هودینی
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir