مکس افکت پروژه آماده افتر افکت دانلود المان افتر افکت پروه افتر افکت زوم کره زمین Earth Suite

پروه افتر افکت زوم کره زمین Earth Suite

29 اسفند 1401 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

زوم کردن کره زمینه با ادوبی افتر افکت


با این الگو می توانید انیمیشن زوم زمین خود را در کمتر از 2 دقیقه بسازید! Earth Suite یک جعبه ابزار کامل برای ایجاد انیمیشن های خیره کننده زوم زمین است. این محصول دارای یک اسکریپت کاربردی است که تمام نقشه های مورد نیاز برای انیمیشن شما را با توجه به مختصاتی که در قسمت متن مربوطه تایپ می کنید، می گیرد. با مکس افکت همراه باشید.


کار با پروژه افتر افکت Zoom On Earth Suite چگونه است؟

همه چیز بسیار آسان انجام می شود، فقط کافی است الگو را در افتر افکت باز کنید و اسکریپت را اجرا کنید، مختصات خود را تایپ کنید، سبک نقشه (هوایی، هوایی با لیبل یا خیابان) را انتخاب کنید و اسکریپت بقیه کارها را برای شما انجام می دهد. در عرض چند ثانیه انیمیشن شما به طور خودکار ایجاد می شود! در این مرحله می‌توانید متن های نوشته راهنما و یا پین‌های نشانگر را وارد نمائید و در نهایت سبک انیمیشن را بر اساس این 3 نوع انتخاب کنید : 


انواع زوم سیاره زمینه با استفاده از افتر افکت

Simple map zoom – برای ایجاد یک بزرگنمایی ساده اما بسیار مفید. در اینجا می توانید ارتفاع نقطه شروع و ارتفاع نقطه رسیدن و البته مدت زمان زوم را تنظیم کنید.

Vector earth zoom  این انیمیشن برای کار با سبک نقشه خیابان بهینه شده است. از کره زمین شروع می شود و به مکان انتخابی شما می رسد و نقشه راه را نشان می دهد. می توانید ارتفاع انتهایی و مدت زمان بزرگنمایی را تنظیم کنید.

Satellite earth zoom – محبوب ترین انیمیشن! ابتدا کره زمین را نشان می دهد و پس از اینکه مکان مورد نظر شما را زوم کرد، مجددا همین مسیر را باز میگردد و در انتهای آن آرم مورد دلخواه شما را نمایش میدهد، در اینجا می توانید ارتفاع انتهایی را تعیین کنید.


چگونه مختصات آدرس خود را پیدا کنیم؟

کافی است عبارت سوالی بالا را در گوگل سرج کنید، سایت های بسیاری برای این مورد به شما کمک می کنند، لازم به ذکر است که این الگو شامل 18 Callout آماده و 24 نشانگر پین برای استفاده است، اما می توانید از عناصر سفارشی خود استفاده کنید. هر پین و Callout دارای یک کنترل پنل است که به شما امکان می دهد هر رنگی برای هر عنصر تغییر دهید! پیشنهاد می شود پیش نمایش جذاب زیر را مشاهده کنید.


پیش نمایش آنلاین


اطلاعات تکمیلی پکیج Zoom On Earth

حجم فشرده فایل : 183 مگابایت

نسخه افتر افکت سازگار : Cs5 یا بالاتر (در CS5,CS6,CC تست شده است)

رزولوشن : Full HD

پلاگین مورد نیاز : ندارد

فرمت فایل : Aep. / jsx

اسکریپت : دارد

نسخه پکیج : V2

برای این پکیج نیازی به API ندارید

شامل مپ های جدید با جزئیات زوم بهتر

مناطق بیشتر تحت پوشش ماهواره

اضافه شد سبک جدید مپ : (Terrain)

مشکلات جزئی در نسخه 2 رفع شده است

سرعت اسکریپ بهبود یافته است

شامل 18 متن نوشته راهنما (Callout)

شامل 24 نشانگر پین (Pin Marker)

ایده آل برای :

- تیزر تبلیغاتی

- ساخت ویدیوهای سینمایی سفر و غیره

سفارشی سازی آسان پروژه برای مبتدی ها

شامل ویدیوی آموزشی سازنده الگو

دارای یک لینک آموزش ویدیویی جهت فارسی نویسی در الگو

موزیک پیش نمایش اصلی شامل نمی شود

کد محصول : 19305527


طبق بررسی های گوناگون، اسکریپت کرک شده این پکیج عملکرد درستی برای دریافت تصاویر نقشه ها ندارد و در صورتی که کرک جدیدی دریافت کنیم، حتما لینک دانلود آن قرار داده می شود.
راهنما :

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
3.3از 5 امتیاز
( 3 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
برچسب ها:

Videohive
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir