مکس افکت آموزش آموزش تری دی مکس آموزش طراحی کاراکتر 3D برای انیمیشن با ZBrush و 3D Max

آموزش طراحی کاراکتر 3D برای انیمیشن با ZBrush و 3D Max

12 مهر 1401 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدل سازی کاراکتر با نرم افزار تری دی مکس


روند مدل سازی شخصیت های سه بعدی در یک تولید حرفه ای با زمانی که برای یک پروژه شخصی انجام می شود متفاوت است و در این دوره Juan Solís به شما یاد می دهد که چگونه مدل ها را با توجه به شرایط دپارتمان هنری ایجاد کنید و آنها را آماده کنید تا بتوانند بخشی از یک تولید عالی انیمیشن باشید. Juan Solís - مدلساز کاراکتر سه بعدی است که برای کمپانی های Disney، Dreamworks، Ilion Animation Studios و Blur Studios در پروژه هایی مانند Frozen، ThrollHunters، Spiderman یا Tadeo Jones کار کرده است - در طول بیش از 20 سال زندگی خود بی نهایت کاراکترهای سه بعدی به سبک کارتونی خلق کرده است.


دوره آموزشی طراحی کاراکتر سه بعدی Professional Modelling of 3D Cartoon Characters

توضیحات کلی دوره :

شما با آشنایی با آثار Juan Solís شروع خواهید کرد و او در مورد تأثیرات خود و آثار و هنرمندانی که بیش از همه الهام بخش او هستند به شما خواهد گفت. سپس، با هم خلاصه را کشف خواهید کرد و به جستجوی منابعی خواهید پرداخت که به شما کمک می کند تا ظاهر و احساس پروژه خود را تعریف کنید و اولین طرح از کاراکتر خود را بسازید.

در مرحله بعد، شما با مدل سازی شروع می کنید. ابتدا، با استفاده از شکل‌های اصلی کاراکتر خود یک تناسب ایجاد می‌کنید، که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که آیا نسبت‌هایی که مطرح کرده‌اید درست است یا خیر. سپس به مرحله مدلینگ و مجسمه سازی رفته و برای اتمام کاراکتر مراحل بعدی را انجام می دهید. هنگامی که این مرحله اول را کامل کردید، یک ارائه برای مشتری آماده خواهید کرد که شامل یک تصویر ثابت با چندین نما از کاراکتر و یک چرخش است. سپس به طور کامل وارد بخش فنی می شوید و توپولوژی کاراکتر و uv ها را اصلاح می کنید تا بعداً بتوانید روی آنها نقاشی کنید.


مدل سازی حرفه ای شخصیت های کارتونی سه بعدی

در پایان، Juan Solís به شما ترفندهایی را آموزش می دهد تا کار خود را به عنوان یک مدل ساز شخصیت کارتونی سه بعدی به روشی حرفه ای توسعه دهید.


- هدف این دوره مدل سازی سه بعدی چیست؟

شما یک کاراکتر سه بعدی را از یک مفهوم، از جمله ژست نهایی، مدل می کنید و آن را برای استفاده در یک تولید انیمیشن آماده می کنید.

- این دوره آنلاین برای چه کسانی است؟

طراحان و سازندگان کاراکترها، با دانش قبلی در زمینه مدل سازی، که می خواهند یاد بگیرند که بر جریان حرفه ای خلق کاراکترهای سه بعدی برای هر نوع تولیدی مسلط شوند.

- برای مشاهده این دوره چه نرم افزارهایی نیاز است؟

شما به یک کامپیوتر با نرم افزار مدل سازی سه بعدی (مانند 3D Studio Max، Maya یا Blender) و برنامه ZBrush نیاز دارید. همچنین توصیه می شود یک تبلت گرافیکی نیز داشته باشید. شما باید دانش اولیه مدیریت این برنامه ها را داشته باشید.


پیش نمایش آنلاین دوره

لینک دانلود ویژه :
برای دانلود فایل لطفا" اشتراک ویژه تهیه فرمائید.
پس از عضویت ویژه امکان دانلود تمامی فایل های سایت برای شما فعال خواهد شد
اطلاعات تکمیلی :

اطلاعات کلی دوره آموزشی Professional Modelling of 3D Cartoon Characters

حجم کل : 1.15 گیگابایت

محصول شرکت : Domestika

سطح : متوسط

مدت زمان دوره : 2 ساعت و 10 دقیقه

نرم افزار کارشده : ZBrush و 3D Max

تعداد ویدیو : 12 جلسه

زبان آموزش : اسپانیایی

زیرنویس انگلیسی : دارد

فایل های تمرین : ندارد

مدرس : Juan Solís

کد محصول : 3571

پسورد فایل :
کپی
پسورد برخی از فایلها آدرس قدیمی سایت ( hosseinvfx.ir ) است.
راهنما :

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
5از 5 امتیاز
( 2 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir