مکس افکت آموزش نکات و رازهای رشد کانال یوتیوب موفق در سال 2023 میلادی

نکات و رازهای رشد کانال یوتیوب موفق در سال 2023 میلادی

31 مرداد 1402 Maxeffect 0 نظر
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

آمورش آنلاین یوتیوب با Jordy Vandeput


در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه استراتژی‌ های افرادی مانند Mr. Beast، Ryan Trahan، MKBHD، Mark Rober و دیگر کانال‌های موفق به جهت گسترش فعالیت خود در یوتیوب برای سال 2023 میلادی داشته باشید و در انتهای این مجموعه آموزشی خواهید دانست که چه مواردی را باید توجه و انجام دهید و از چه مواردی باید چشم پوشی نمائید، با مکس افکت همراه باشید.


این دوره آموزشی توسط Jordy Vandeput تهیه و ضبط شده است که کانال آن بیش از 2.60 میلیون سابسکرایب در یوتیوب دارد و به صدها میلیون بازدید در این پلتفرم رسیده است. بسیاری از کاربران علاقه مند به پریمیر و افتر افکت به دلیل فعالیت گسترده این مدرس در حوزه این دو نرم افزار به خصوص پریمیر با آن آشنایی کامل دارند. همچنین در انتهای این مطلب 5 دوره آموزشی این مدرس را درج کرده ایم و در صورت نیاز می توانید از آن ها بهره ببرید.


این پکیج آموزشی یوتیوب برای چه افرادی مناسب است؟

این پکیج شامل رازهای مهم و نحوه عملکرد وبسایت YouTube در سال 2023 میلادی توسط یک یوتیوبر موفق بیان می شود، بنابراین برای همه کاربران مناسب می باشد!همچنین چندین قسمت آموزشی در مورد ساخت و ادیت کلیپ ها قرار داده شده است و نیازی به داشتن تجهیزات یا نرم افزار ویرایش خاصی نیست، می توانید از تجهیزات و نرم افزاری که در حال حاضر استفاده می کنید با تمام نکات و ترفندهایی که در طول این دوره گفته می شود به کار ببرید.



چه چیزی آموزش می بینید؟

- ابتدای دوره در رابطه با چگونه پیدا کردن کاربران هدفمند شروع می شود و در ادامه با طراحی دقیق تصاویر و تایتل ها برای ویدیوهای خود آشنا می شوید، به این دلیل که باید بدانید از ابتدای فعالیت یوتیوبری خود، این مورد بر داستان گویی ویدیویی شما اثربخش خواهد بود.

- در اواسط دوره، نکات مهم و تکنیک های ویژه را برای انجام فیلم برداری و ادیت بهتر کلیپ های خود آموزش می بینید، در صورتی که می خواهید بدانید یوتیوبرها از چه نرم افزارهایی برای ساخت ویدیو استفاده می کنند، پیشنهاد می شود از مطلب " 11 نرم افزار منتخب ادیت ویدیو برای یوتیوبرها " دیدن نمائید.

- در پایان شما آموزش می بینید که چگونه باید با ببیندگان خود تعامل داشته باشید تا مخاطبین هدفمند و تعداد ساسبکرایب بیشتری به دست آورید، زمان تماشای ویدیوهای خود را افزایش داده و در نهایت کانال خود را ارتقا دهید!


پیش نمایش دوره

لینک دانلود ویژه :
برای دانلود فایل لطفا" اشتراک ویژه تهیه فرمائید.
پس از عضویت ویژه امکان دانلود تمامی فایل های سایت برای شما فعال خواهد شد
اطلاعات تکمیلی :

دوره آموزشی Secrets to Growing a Successful YouTube Channel in 2023 

حجم کل : 377 مگابایت

محصول شرکت : Skillshare

سطح آموزش : برای همه افراد

مدت زمان دوره : 52 دقیقه

تعداد ویدیو : 9 جلسه

زبان : انگلیسی

دارای زیرنویس : انگلیسی

فایل های تمرین : ندارد

مدرس : Jordy Vandeput

کد محصول : 1272170475

پسورد فایل :
کپی
پسورد برخی از فایلها آدرس قدیمی سایت ( hosseinvfx.ir ) است.
راهنما :

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید. همچنین پس از دریافت فایل ، آن ها را توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
5از 5 امتیاز
( 1 نفر امتیاز داده‌اند )
درخواست آپدیت پیشنهاد انتشار مطلب گزارش خرابی لینک

در صورتی که این مطلب نیاز به بروزرسانی دارد و اطلاع دارید نسخه جدیدی برای آن منتشر شده است، می توانید از طریق دکمه زیر درخواست آپدیت ثبت کنید، لطفا به هنگام ثبت درخواست آپدیت لینک این مطلب را همراه با پیام خود ذکر نمائید.

ثبت درخواست آپدیت

پیشنهاد انتشار مطلب از سمت کاربران به معنای قرارگیری حتمی در وبسایت نیست و در صورت موجود بودن آن محصول و تایید مدیر محتوا امکان انتشار آن در سایت وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما برای انتشار مشکلاتی داشته باشد، این مورد توسط ادمین به شما اطلاع داده می شود. همچنین پیش از ارسال پیشنهاد خود، نام محصول را در سایت جستجو نمائید.

ثبت پیشنهاد

برای ارسال گزارش باید عضو سایت بوده و وارد حساب کاربری خود شوید
دسته بندی : آموزش
برای اطلاع از پروژه ها ، آموزش ها و مطالب جدید در خبرنامه سایت عضو شده و با مراجعه به ایمیل ، عضویت خود را تکمیل کنید
نظر، پاسخ یا سوال خود را ارسال کنید
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی
بهترین راه ارتباطی

ارسال ایمیل:
support@maxeffect.ir